Page 20 of 24 FirstFirst ... 101112131415161718192021222324 LastLast
Results 381 to 400 of 468

Thread: ** Post your Pix thread **

  1. #381
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    Quote Originally Posted by xJadedx View Post
    Yes. Rare though.

    But perhaps you can start changing it.
    ...them are fightin' words.... haha

    ...hmmm. Should I take the bait, should I not take the bait...hmmm.

    OKAY, here's Na, na, na, na, na, na, na, na, na, ByTmE:



    Never been much of a trend setter, but maybe this will encourage others.
    Last edited by ByTmE; 05-09-10 at 10:01 AM. Reason: got rid of spoiler tags...might as well, wouldn't want to surprise anyone lol
    I like me.

  2. #382
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default

    Very nice picture of you! And I admire taht kind of spirit, ByTme!

    Your butt chin is not obvious, BTW! You look a happy person.

    My picture is in this thread too! I think more than 5 pages ahead
    .
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  3. #383
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    You had to mention the butt chin? hahaha...I look like a happy person because I am a happy person.

    My picture is in this thread too! I think more than 5 pages ahead
    WHAT?? Ceddy, I'm not gonna go look through all them pages for one picture! LoL. It has come to my attention that most SPCNETers have ADD and tend to get off topic...haha besides JADE said people rarely post up their pics. I'm going to trust this reliable source.

    Alright Bravehearts, whose next?
    I like me.

  4. #384
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default

    Quote Originally Posted by ByTmE View Post
    You had to mention the butt chin? hahaha...I look like a happy person because I am a happy person.

    WHAT?? Ceddy, I'm not gonna go look through all them pages for one picture! LoL. It has come to my attention that most SPCNETers have ADD and tend to get off topic...haha besides JADE said people rarely post up their pics. I'm going to trust this reliable source.

    Alright Bravehearts, whose next?
    Alright, buddy, I'll re-post it just for you!

    There, this is the legendary Ceddy!
    click to show/hide spoilers
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  5. #385
    Senior Member xJadedx's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    2,866

    Default

    Very nice pictures, both of you!

    I've posted pictures before, but here's a slightly more "recent" one:
    http://www.spcnet.tv/forums/member.php?u=3762
    Because I'm somewhere in between,
    My love and my agony.

  6. #386
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    whoa...Ceddy...you're so fair! The legendary Ceddy has a nice full head of black hair I see. haha!

    You know what's funny, this is the only pic of me [as an adult] that I have of my face that's mine. OK, I lied, I stole it from someone else...all my other pics are of the back of my head showcasing the various hair colors and styles that I've rocked.
    I like me.

  7. #387
    Senior Member xJadedx's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    2,866

    Default

    ByTmE: My bad - the album was set on private :P.
    Last edited by xJadedx; 05-09-10 at 11:30 AM.
    Because I'm somewhere in between,
    My love and my agony.

  8. #388
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    Quote Originally Posted by xJadedx View Post
    ByTmE: My bad - the album was set on private :P.
    haha. My first thought was "ACK, I don't know how to use this thing...am I missing something?"

    You look so sharp! Not that I was expecting you not to or anything lol...imma end this sentence now.
    I like me.

  9. #389
    Senior Member xJadedx's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    2,866

    Default

    Sharp? Haha, I'm not sure what that means, but thank you .
    Because I'm somewhere in between,
    My love and my agony.

  10. #390
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    *AHEM* ...what happened to "if you post it...they will come...?"

    Where are all the cute girls and cute boys of SPCNET?

    I'm so bored...someone distract mEeEe...I don't want to study...anymore

    SPCNETers...I'm watching y'all

    bai bai see below

    ...so is my avatar.
    Last edited by ByTmE; 06-25-10 at 11:47 PM.
    I like me.

  11. #391
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default

    Quote Originally Posted by ByTmE View Post
    *AHEM* ...what happened to "if you post it...they will come...?"

    Where are all the cute girls and cute boys of SPCNET?

    I'm so bored...someone distract mEeEe...I don't want to study...anymore

    SPCNETers...I'm watching y'all



    ...so is my avatar.
    Very nice picture of you, ByTme! I posted mine so.... I'm passed
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  12. #392
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default



    Up to your imagination
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  13. #393
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Cloud 9
    Posts
    316

    Default

    Lucre - I love how decorative your desk is!

    ByTmE - Cute pic... I really like your short hair.

    Jaded - I can't see your pic.

    Ceddy - Well, now that we know what your hair looks like, will you be posting a face shot next?

    Here's a photo of me, taken a couple of years back (please excuse the unsightly hair):
    click to show/hide spoilers

    And no, I did not run over a pedestrian, in case anyone was wondering.

    Room pics to come!

  14. #394
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    Quote Originally Posted by skylee View Post
    ]
    And no, I did not run over a pedestrian, in case anyone was wondering.!
    Finally!

    HAHA your pic is so cute! I imagine y'all saying...

    arm: OMiGAWD, stop, 7 o'clock girl!
    skylee: gasp them b!tches be illin'...uh huh...skinny jeans don't make you skinny...neck roll

    haha j/k n you look so small in your car
    I like me.

  15. #395
    Senior Member
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    4 seasons in 1 day
    Posts
    1,138

    Default




    This is what happens when you don't watch your back.


  16. #396
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    Quote Originally Posted by Banh Mi View Post

    This is what happens when you don't watch your back.
    [/URL]
    oh man...to get picked by such a leg is just... haha
    I like me.

  17. #397
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default

    Quote Originally Posted by skylee View Post
    Ceddy - Well, now that we know what your hair looks like, will you be posting a face shot next?
    My hair don't always look like that. I was at a wedding dinner in that picture. Here you go..... a face shot...when I'm having a bad hair day:

    click to show/hide spoilers
    Gotcha! I won't post my real face in this thread but I might post in my SPCNET album.




    Here's a photo of me, taken a couple of years back (please excuse the unsightly hair):
    click to show/hide spoilers

    And no, I did not run over a pedestrian, in case anyone was wondering.

    Room pics to come!
    Candid shot! The picture elicit a very spontaneous feel! I like that picture of yours.
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  18. #398
    Senior Member remember_Cedric's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    right here, right now
    Posts
    3,541

    Default

    The boy who looks Shirley Temple.... 80% of resemblance is considerably HIGH!
    click to show/hide spoilers



    Finally, the system linked me to some asian look-alikes. (instead of linking me to Elton John, Eddie Murphy, Aki Hakkala and some totally impossible celebrities with thick eyebrows and thick moustache....?!?!?!) It was a pleasure to draw some resemblance with Fujiki Naohito but not Jay Chou.
    click to show/hide spoilers
    Last edited by remember_Cedric; 05-18-10 at 07:14 AM.
    What can I say? I'm still standing! No weapon against me shall prosper! I am more than a conqueror!!!

    I don't care to sit by the window on an airplane. If I can't control it, why look?

  19. #399
    Senior Member ByTmE's Avatar
    Join Date
    Dec 2001
    Location
    District of Columbia
    Posts
    971

    Default

    Quote Originally Posted by remember_Cedric View Post
    The boy who looks Shirley Temple.... 80% of resemblance is considerably HIGH!
    click to show/hide spoilers
    ...I want one..on loan only though. How come there's no Rent-A-Kid like DVD/Video rentals?
    I like me.

  20. #400
    Senior Member xJadedx's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Posts
    2,866

    Default

    I tried to upload pictures from my trip to London, that didn't work. Oh well. The files were too big.
    Because I'm somewhere in between,
    My love and my agony.

Similar Threads

  1. How do you delete your thread/post?
    By redfirefly124 in forum Technical Issues
    Replies: 7
    Last Post: 01-07-07, 06:12 PM
  2. Delete post > Close one whole thread?
    By arachidonic in forum Technical Issues
    Replies: 15
    Last Post: 05-06-06, 04:00 AM
  3. Post-SWORDSMAN SURVIVOR Discussion Thread
    By Ken Cheng in forum Wuxia Fiction
    Replies: 22
    Last Post: 02-08-06, 04:48 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •