Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958

Warning: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in ..../includes/class_bbcode.php on line 2958
Joe Chen Qiao En (陈乔恩) - Page 7
Page 7 of 66 FirstFirst 123456789101112131415161757 ... LastLast
Results 121 to 140 of 1302

Thread: Joe Chen Qiao En (陈乔恩)

  1. #121
    Junior Member Dong Xie's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    18

    Default

    More Dongfang Bubai

















  2. #122
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    37

    Default


  3. #123
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    Summary of other awards received in 2013.. Congratulations Joe!! More great works to come~~~

    2013.07.28
    won HK and Taiwan Most Popular Actress @2013 Asian Idol Award






    Last edited by dramalala; 12-30-13 at 08:01 PM.

  4. #124
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default





  5. #125
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    2013.11.06
    received Audience Most Favorite TV Actress @2013 TV Viewers Festival





    Attached Images Attached Images
    Last edited by dramalala; 12-30-13 at 05:25 PM.

  6. #126
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    Quote Originally Posted by FlyingDragon View Post
    Where is she going? Heading back to Taiwan for New Year?
    guess so back for new year, she away too much.. She wanna spend quality time with her parents & family

  7. #127
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    weibo.com/chenchiaoen

    weibo today :
    Sometimes I ask myself, had come to Earth in the end is right or wrong. .

    hahaha funny baby En

  8. #128
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    Quote Originally Posted by San Niang View Post
    Looking forward to more wuxia series from Joe. I loved how she played a strong and uncompromising DFBB who had a soft side in her too. Her facial expression when she's with LHC or Yi Lin and when she's with her rivals / subordinates were completely different. She is indeed a rare talent in this era. She deserves all the credits for her hard work.
    like this..?

    Ancient Goddes







    totally agree, It would be fun to watch Joe in the wuxia costume and does lots of kung fu movements again lol
    But I miss her in comedy role too... hmm might be for next year -> 1 wuxia drama & 1 comedy movie would be nice Jia You Chen Qiao En!!
    Last edited by dramalala; 12-31-13 at 05:11 AM.

  9. #129
    Member Lin Xiao Jie's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    97

    Default

    Fairview Edge Gorgeous Adventure












  10. #130
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    23

    Default

    Happy 2014 Everyone!


  11. #131
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    6

    Default Happy New Year

    Here's wishing Joe Chen and fans a Happy 2014

  12. #132
    Member Liljanger's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    117

    Default


  13. #133
    Member Liljanger's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    117

    Default

    Here's a nice song sang by Joe Chen to start the new year it's the opening theme of SOP Queen


  14. #134
    Senior Member Shakespeare's Avatar
    Join Date
    Aug 2013
    Location
    Somewhere over the Rainbow...
    Posts
    1,427

    Default Joe Chen Qiao En 陈乔恩

    Happy New Year 2014 Everybody
    Best Wishes - Lots of Happiness every day...
    Sun @ Light Thoughts





















    http://www.ancientchinese.net/index.php?topic=1093.0

  15. #135
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Smile Happy New Year 2014 =)

    Here's wishing Joe Chen and fans every success & always be happy ♥






  16. #136
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    Weibo 2014.01.01
    New Year's greeting from Joe: 好吧~~hi~~ 2.0.1.4 新年快樂

    Attached Images Attached Images
    Last edited by dramalala; 01-01-14 at 04:49 PM.

  17. #137
    Senior Member dramalala's Avatar
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1,302

    Default

    Quote Originally Posted by Liljanger View Post
    Here's a nice song sang by Joe Chen to start the new year it's the opening theme of SOP Queen
    yes thats a catchy song, and the lyrics was written by Joe Chen! yeah our Joe is talented in writing too
    Haha I actually feel the lyrics really suits Joe than Lin Xiao Jie lol

    here's the lyrics. (translation credits to: Joe Chen Qiao En Page @ facebook)

    Enjoy Being Lonely

    Lyrics: Joe Chen Qiao En
    Singer: Joe Chen Qiao En
    Music Composer: Jeremy Ji Jia Song

    Sunny day or rainy day
    I only want to stay home with my kitties
    Tonight's dinner I'm dating myself

    Sad day or happy day
    I'm not purposely ignoring you or refusing to be nice
    Sometimes women can be just like kids
    A childish temper
    Throwing their occasional tantrum
    Love is still a step away baby
    But this blissfulness seems too rush
    Maybe I'm still not use to the warmth of love

    Love is still a step away
    Yet I'm uncertain and I love loneliness
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right

    Some day or everyday
    Today's good for staying at home to meet Socrates
    The opened umbrella is like my invisible cloak

    Sad day or a happy day
    I'm still thinking of the movie we watched together that day
    My eyes are swollen like a puffer fish, my head isn't screwed on right, I'm a little crazy

    Love is still a step away baby
    But I haven't decide if I love loneliness
    Baby I dont really wanna be with you.

    Love is still a step away
    Baby you said you're rarely that blur
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right

    You and I are just a step away
    Baby be careful not to get lost
    Maybe we're both adjusting to love's warmth
    When the love pursuit begins
    All your care seems to have a motive
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right
    Last edited by dramalala; 01-01-14 at 05:54 PM.

  18. #138
    Member Liljanger's Avatar
    Join Date
    Dec 2013
    Posts
    117

    Default

    Quote Originally Posted by dramalala View Post
    yes thats a catchy song, and the lyrics was written by Joe Chen! yeah our Joe is talented in writing too
    Haha I actually feel the lyrics really suits Joe than Lin Xiao Jie lol

    here's the lyrics. (translation credits to: Joe Chen Qiao En Page @ facebook)

    Enjoy Being Lonely

    Lyrics: Joe Chen Qiao En
    Singer: Joe Chen Qiao En
    Music Composer: Jeremy Ji Jia Song

    Sunny day or rainy day
    I only want to stay home with my kitties
    Tonight's dinner I'm dating myself

    Sad day or happy day
    I'm not purposely ignoring you or refusing to be nice
    Sometimes women can be just like kids
    A childish temper
    Throwing their occasional tantrum
    Love is still a step away baby
    But this blissfulness seems too rush
    Maybe I'm still not use to the warmth of love

    Love is still a step away
    Yet I'm uncertain and I love loneliness
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right

    Some day or everyday
    Today's good for staying at home to meet Socrates
    The opened umbrella is like my invisible cloak

    Sad day or a happy day
    I'm still thinking of the movie we watched together that day
    My eyes are swollen like a puffer fish, my head isn't screwed on right, I'm a little crazy

    Love is still a step away baby
    But I haven't decide if I love loneliness
    Baby I dont really wanna be with you.

    Love is still a step away
    Baby you said you're rarely that blur
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right

    You and I are just a step away
    Baby be careful not to get lost
    Maybe we're both adjusting to love's warmth
    When the love pursuit begins
    All your care seems to have a motive
    Maybe I don't care and I don't mind
    Cuz everything is gonna be all right
    Nice catch! Yup the lyrics seemed to be describing Joe Chen instead

  19. #139
    Junior Member
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    23

    Default










  20. #140
    Member Lin Xiao Jie's Avatar
    Join Date
    Nov 2013
    Posts
    97

    Default

    Joe is definitely a special girl. Other acting the does a lot of writing during her free time. She also published her very first book titled "乔见没Joe See Or Not See". I've not to read it but it's been said that it describes about her thoughts and feelings. This book was mentioned during one of her interviews. She also writes interesting phrases now and then

Similar Threads

  1. Chen Xiao (陈晓)
    By susii in forum Actors
    Replies: 31
    Last Post: 04-06-15, 05:52 PM
  2. Chen Si Cheng 陈思成
    By xiaolong in forum Actors
    Replies: 1
    Last Post: 06-03-12, 01:07 AM
  3. 陈键锋(Chen Jian feng) aka Sammul Chan
    By seventhfairy in forum Actors
    Replies: 0
    Last Post: 12-29-10, 05:47 AM
  4. Full Count-Qiao Qiao, Chen Yi, Tony Sun, Xiao Qiao
    By bonniec1 in forum Taiwanese TV Series
    Replies: 14
    Last Post: 12-27-07, 06:17 PM
  5. [The Beginning] Shaun Chen 陈泓宇
    By lindalim in forum Actors
    Replies: 0
    Last Post: 11-21-06, 12:49 AM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •