+ Reply to Thread
Page 2 of 61 FirstFirst 1234567891011 12 52 ... LastLast
Results 21 to 40 of 1203

Thread: Wallace Chung

  1. #21
    Senior Member Rachealyuen's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    with my luva...wink wink
    Posts
    483

    Default

    yeah...i think there gonna be a sequel to that....hope they will change that CIP dude....
    Currently In Love With Qiao Zhen Yu
    Crazy for Bad Boyz

  2. #22
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    wow, this thread is moving so fast!!!

    check it out this pic
    一切的一切

  3. #23
    Senior Member Rachealyuen's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    with my luva...wink wink
    Posts
    483

    Default

    ooooo...hot and sexy half naked man.....
    Currently In Love With Qiao Zhen Yu
    Crazy for Bad Boyz

  4. #24
    Senior Member luvalecsu_4evea's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    In Alec's Heart 0=) Title: Alec's #1 Fan!
    Posts
    8,034

    Default

    Ohhh.. a sequel would be NIIICE! I await it!! and whos the CIP dude?

    Hehe omg moonlady... is... that.. wallace? GAAAAAHHH!! that is one GORGEOUS guy caught in a SUPERB moment
    Alec Su Forever!!

    ~Bratty Princess Rox~

    [Jay Chou]~[JJ Lin]~[S.H.E]~[Jolin Cai]~[Se7en]~[DBSG]

  5. #25
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    chrissy, yeah, it's wallace in that pic. i was shock when i saw his sexy pic. he looks kinda like youpeng can't believe it!!! huh....
    一切的一切

  6. #26
    Senior Member Rachealyuen's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    with my luva...wink wink
    Posts
    483

    Default

    CIP dude...si the guy who play iron hands in that series.......but i don't think there gonna be a sequel...i just hope there'll be...
    Currently In Love With Qiao Zhen Yu
    Crazy for Bad Boyz

  7. #27
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    does anyone know is wallace going to film new serie???

    thanks!!!
    一切的一切

  8. #28
    Senior Member goddessofhonour's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Where else?
    Posts
    10,183

    Default

    Hey there guys!!!

    Ah yes, we are all friends and Wallace fans in here Lol, must share now!!! Oh oh oh, I want to be the yellow smilie in that grouphug!!!

    I don't like how they gave CIP all the glory in the show!!! Got all the girls, got a "tragic background", had the smarts, and etc. Like it seemed everything CIP guessed was correct while Wallace's was all nonsense, then again that was amusing.

    Seriously, I wanted Shui Ling to come back and fall for him again!!! That would have been great. Don't think I would want a sequel, but it would still be nice to see Wallace in his costume. Diffinately right Chrissy!!! He looked to die for in that white costume of his!!! But I liked his farmer outfit too, hehe.

    Eh...he looks nice in that picture, lol. Is that him though? I don't think I would be able to recognize him if it wasn't posted in this thread!!! Lol, still very young and cute looking!!!
    Yesterday's History,
    Tomorrow's a Mystery,
    Today's a Gift,
    Thatís why we call it,
    The Present.

  9. #29
    Senior Member luvalecsu_4evea's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    In Alec's Heart 0=) Title: Alec's #1 Fan!
    Posts
    8,034

    Default

    Originally posted by moonlady
    chrissy, yeah, it's wallace in that pic. i was shock when i saw his sexy pic. he looks kinda like youpeng can't believe it!!! huh....
    hehehe ^^ wow now come to mention it wallace.. youpeng.. ohh liking this guy more and more hahaha

    Ohh that dude.. CIP haha nice... eh, I hated how he was given all the "light" in the show.. whats up with everyone liking him? grrr
    Alec Su Forever!!

    ~Bratty Princess Rox~

    [Jay Chou]~[JJ Lin]~[S.H.E]~[Jolin Cai]~[Se7en]~[DBSG]

  10. #30
    Senior Member goddessofhonour's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Where else?
    Posts
    10,183

    Default

    Yeah, CIP got everything in the show practically. His character and him were really favored. At first I thought that all four of them would get equal amounts due to the title, but CIP practically took everyone else's light. But Wallace was probably second in the four so not too bad....But I rather him be the top one

    Remember all those times Wallace dressed as a women in the serie? I remember he did it at least twice. First pretended to be a prostitute then pretended to be Rebecca.....
    Yesterday's History,
    Tomorrow's a Mystery,
    Today's a Gift,
    Thatís why we call it,
    The Present.

  11. #31
    Senior Member luvalecsu_4evea's Avatar
    Join Date
    Oct 2002
    Location
    In Alec's Heart 0=) Title: Alec's #1 Fan!
    Posts
    8,034

    Default

    how can anyone forget.. hehe must admit, he doesnt look bad as a girly heheheeee
    Alec Su Forever!!

    ~Bratty Princess Rox~

    [Jay Chou]~[JJ Lin]~[S.H.E]~[Jolin Cai]~[Se7en]~[DBSG]

  12. #32
    Senior Member Rachealyuen's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    with my luva...wink wink
    Posts
    483

    Default

    hheeh...i think he dressed uyp as a girl three time...including the first tape...remember when their first case...he and CIP try to lored shui ling out ...so he dress up as CIP's poor wife.....hehehehehe
    Currently In Love With Qiao Zhen Yu
    Crazy for Bad Boyz

  13. #33
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    erm....may i ask what is CIP???

    anyway, for wallace's fans.
    hope you like it!!!
    一切的一切

  14. #34
    Senior Member goddessofhonour's Avatar
    Join Date
    Mar 2002
    Location
    Where else?
    Posts
    10,183

    Default

    Ah, your right Racheal!!! I totally forgot about that scene!! Lol, it was quite amusing since CIP was supposedly hitting for real, hehe. Wallace was all complaining there, hehe, cute!!!

    Hey moonlady CIP stands for Cha In Pyo, name of the actor who played as the 2nd eldest detective. Tich Thu I think it is, sorry, bad at spelling!! Sound out now, hehe.

    Hehe, thanks for the picture Intersting oufit he has there. I like the green, but not too much for that purple. Sorta matches his hair...hehe
    Yesterday's History,
    Tomorrow's a Mystery,
    Today's a Gift,
    Thatís why we call it,
    The Present.

  15. #35
    Senior Member Rachealyuen's Avatar
    Join Date
    Mar 2004
    Location
    with my luva...wink wink
    Posts
    483

    Default

    wow....sooo nice...but its a bit glory...is it scan...looks like it...
    Currently In Love With Qiao Zhen Yu
    Crazy for Bad Boyz

  16. #36
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    goddessofhonour, thanks for telling me. too bad *sigh* i don't know this guy you've mention it don't know what he's looking like, though....

    Rachealyuen, the pic isn't scan. i found it from the website

    anyway, don't you want wallace's songs??? hmm....thinking to download them??? if you want to download his songs, let me know, perhaps i can help you with it

    PS. can't promise!!!
    一切的一切

  17. #37
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    does anyone know what serie it is???
    it looks very hilarious

    thanks!!!
    一切的一切

  18. #38
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    sorry, i don't know how to post pics together in the same thread.

    pic I
    一切的一切

  19. #39
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    pic II from his interview
    一切的一切

  20. #40
    Senior Member moonlady's Avatar
    Join Date
    Apr 2004
    Posts
    260

    Default

    pic III also from his interview
    一切的一切

Similar Threads

  1. Wallace Huo
    By luv34 in forum Actors
    Replies: 4219
    Last Post: 11-26-14, 10:23 PM
  2. Xia Gu Dan Xin [Chen Long, Wallace Chung, He Mei Tian]
    By Lady Zhuge in forum Mainland China TV Series
    Replies: 66
    Last Post: 02-08-13, 10:26 PM
  3. Replies: 102
    Last Post: 11-01-12, 07:21 PM
  4. Sound of Colors 《地下鐵》
    By mermaidmelody33 in forum Taiwanese TV Series
    Replies: 261
    Last Post: 09-13-12, 11:04 AM
  5. Replies: 15
    Last Post: 03-19-12, 12:22 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts